... {.blog
miot D 4-miesiące
Link 03.10.2011 :: 15:48 Komentuj (0)

Frajda cudnie aportuje z wody, jestem nią zachwycona!!! Dzięki temu, że jest ciepło i sucho mogliśmy spróbować pływania z małą i proszę, jaka niespodzianka!
Ale matka nie odda tak szybko aportu.

Bystra na konferencji
Link 04.10.2011 :: 14:03 Komentuj (0)

RDN Małopolska

3.10.2011 roku podczas konferencji "Mój pomysł - Moja firma - Moja przyszłość" w której uczestniczył m.in. marszałek województwa małopolskiego Roman Ciepiela Bystra była maskotką Z Tarninowego Wzgórza, godnie naszą firmę reprezentowała i dzięki niej mam nadzieję na ciekawą współpracę...

Lubię takie dni...
Link 07.10.2011 :: 19:01 Komentuj (0)

Lubię takie dni, pracowite i dające satysfakcję.

Rano Frajda odwiedziła szkołę, pokazała moim dzieciakom sztuczki, które już potrafi (przygotowujemy się do tańca z psem!). Widać, że szkoła daje jej wiele radości, jest wyluzowana i chętna do kontaktów z każdym człowiekiem i w każdej ilości, nie stresuje jej nawet masa dzieciaków na szkolnym korytarzu. Popracować musimy tylko nad wyrywaniem się do ludzi, ale w końcu na dopiero 4 miesiące i jest goldenem... A później normalna praca podczas lekcji z uczniami.

W południe odwiedziłam z Bystrą po raz pierwszy Przedszkole nr 13 w Tarnowie, które realizuje program "Zwierzę nie jest rzeczą", będziemy tam prowadzić raz w miesiącu zajęcia edukacyjne dla przedszkolaków. Bardzo się cieszę, tym bardziej, że przedszkole jest obok nas. Dzieci chętnie wypowiadały się na tematy związane z opieką nad zwierzęciem domowym, obowiązkami właściciela i pracą psa dla ludzi. Zobacz zdjęcia.

Po południu spacer w lesie z moją złotą trójką - złota polska jesień na naszym Tarninowym Wzgórzu, to trzeba zobaczyć.

A teraz wróciłam z zajęć grupy zaawansowanej Obility i psiego przedszkola - fajni właściciele chętni do pracy z psem - nawet w taki deszczowy dzień chce się żyć!

Porto - Diament z Tarninowego Wzgórza
Link 10.10.2011 :: 06:35 Komentuj (1)

Śliczności... dzięki, Monika!

Dumka z Tarninowego Wzgórza
Link 10.10.2011 :: 19:47 Komentuj (0)

Podstawowe Posłuszeństwo Mój Przyjaciel Pies - Dumka:

Bystra na scenie
Link 13.10.2011 :: 20:02 Komentuj (0)

Światowy Dzień Zwierząt - klasa III a Szkoły Podstawowej nr 9 w Tarnowie i Bystra!

Zimnoooooo
Link 15.10.2011 :: 06:03 Komentuj (0)

A my pracujemy, w Dzień Nauczyciela belfrowie odreagowali codzienny stres na Obility!!! Praca z psem świetnie wpływa na poziom endorfin, poprawia nastrój nawet w takie dni, właściciele psów żyją dłużej.

Wędruj z psiakiem zielonym szlakiem
Link 16.10.2011 :: 14:31 Komentuj (2)

Zapraszam na pierwszy tarnowski DOGWALKING (jest to forma aktywności z psem dla wszystkich, którzy mają ochotę na wędrówkę z psiakiem zielonym szlakiem z Góry św. Marcina do Lasu Kruk w Skrzyszowie i z powrotem na Tarninowe Wzgórze. Wasi czworonożni przyjaciele poznają, co to jest fajny spacer w świetnym towarzystwie. Psy podczas wędrówki prowadzone są na smyczy.

Wyposażenie: pies powinien poruszać się w szelkach dowolnego typu, może być w miękkiej obroży, smycz najlepiej z amortyzatorem, którą przypinamy do pasa biodrowego plecaka lub pasa używanego do dogtrekkingu. Obowiązkowy ekwipunek: woda i smakołyki dla psa, mini apteczka. Każdy z uczestników otrzyma materiały dotyczące trasy wędrówki, w czasie przerwy zapraszam na krótki wykład na temat psich sportów i sposobów spędzania wolnego czasu z psem.

Spotykamy się 29.10.2011 (sobota) o godz. 9,00 na parkingu przed basenem na Górze św. Marcina w Tarnowie, przewidywany powrót ok. 13,00. Koszt: 20 zł – przewodnik+pies, mile widziane całe rodziny!

Trasa wycieczki: 1. Start, 2. Przerwa na ćwiczenia obility i mini wykład, 3. Przerwa na posiłek. 3-1 Powrót.

Więcej: facebook.

Obility na Tarninowym Wzgórzu
Link 22.10.2011 :: 07:27 Komentuj (0)

To właśnie chciałam powiedzieć:Ian Dunbar opowiada o tresurze przyjaznej psom.

Obility na ruinach zamku na Górze św. Marcina w Tarnowie - cudna pogoda, piękne widoki, psy wyluzowane... I udało mi się wyciągnąć właścicieli za miasto, za co mi dziękowali.

Frajda w szkole
Link 29.10.2011 :: 18:44 Komentuj (0)

Frajda odwiedza szkołę i uczy się, jak spokojnie zachowywać się podczas zajęć. W tym tygodniu uczestniczyła w biblioterapii i wysłuchała razem z dzieciakami "Puc, Bursztyn i goście".

Nowa stronka
Link 30.10.2011 :: 08:13 Komentuj (0)
Zapraszam na naszą nową stronkę http://www.ztarninowego.pl/!!!