... {.blog
Zasłużone wakacje
Link 01.08.2008 :: 07:10 Komentuj (1)
4 sierpnia, w poniedziałek wyjeżdżamy do Czarnogóry. Psiury zaczipowane, zakropione od rożnych robali i nie tylko, paszporty mamy ( byliśmy już w Słowacji ), więc zaczynamy się pakować. Trochę się boję psiej kultury na Bałkanach, bywałam tam i widziałam bezpańskie psiaczki, trzeba się będzie jedzonkiem podzielić.
Erolowi i Bystrej należą się takie "pływane" wakacje, oj należą, od września czeka nas kupę pracy, zaczynają się zgłaszać nowe chętne szkoły do terapii. Jedziemy do rodzinki pod Belgradem, krótki odpoczynek i piękna droga do Czarnogóry. Nocujemy pod namiotami w Kotorze - zatoka to najlepsze miejsce na kąpanie dla psów, plaże są przepełnione. Zamierzamy też zwiedzić co nieco...
Wracamy po 18 sierpnia - zaprosimy do obejrzenia zdjęć z naszej wyprawy.

Czarnogóra 2008
Link 18.08.2008 :: 08:55 Komentuj (2)
Wczoraj wróciliśmy z wakacji, podróż była męcząca, ale warto!!! Pogoda cudowna ( ale nie dla psów ), codziennie ponad 30 st, więc rano zamiast spaceru 2-3 godzinne pływanie a po zmroku spacer po Dobrocie i Kotorze. Pełno bezpańskich psów i kotów, ale wszyscy znają rasę - "zlatni retriwer" - co mnie bardzo zdziwiło, bo Polsce wszyscy z zachwytem mówią "Jakie śliczne labradorki!"
W dzień pieski spały w cieniu kamiennych murów naszego kościoła, a my codziennie na innej plaży czarnogórskiej.

Fotografie z wakacji: Psy i koty nad Adriatykiem
Pływanko moich psiurków w Zatoce Kotorskiej:
Erol i Bystra pływają w Adriatyku
Poranki

Zanim kupisz goldena...
Link 26.08.2008 :: 14:14 Komentuj (0)

Bystra wraca do sił goldenich jak widać powyżej... W tle nasze Tarninowe Wzgórze, czyli Góra św. Marcina w Tarnowie. A Bystra wypatruje myszy na naszym "lotnisku".

Tori - wirtualna wizyta
Link 30.08.2008 :: 12:35 Komentuj (0)
Anusia z Tarninowego Wzgórza - czyli słodka Tori w nowym domku.

Urodę i charakter odziedziczyła po tatusiu...