... {.blog
Psiedszkole na dworcu PKP
Link 01.09.2011 :: 18:24 Komentuj (0)

Prawdopodobnie najładniejszy dworzec PKP w Polsce...

Frajda i cały miot D jutro kończy 3 miesiące...
Link 02.09.2011 :: 16:07 Komentuj (0)

i mała już umie czytać!!! Dziękuję serdecznie Marzence za cudny prezent, będziemy się uczyć aportowania na literkach.

Psiedszkole na Tarninowym Wzgórzu
Link 02.09.2011 :: 21:15 Komentuj (0)

Lubię pokazywać innym swoje ulubione miejsca, dzielić się nimi. Dziś nasze psiedszkole poznało Tarninowe Wzgórze. Dojechaliśmy tam autobusem miejskim, przeszliśmy nad wiaduktem, ćwiczyliśmy na polanie i w lesie, a wycieczka zakończyła się na pustym o tej porze placu zabaw. Mam nadzieję, że wszystkim podobało się tak, jak mnie i Frajdzie.

Egzamin PT1
Link 04.09.2011 :: 07:12 Komentuj (2)

Wczoraj zdałyśmy z Bystrą egzamin PT1 - oj, nie tak poszło, jak chciałyśmy, ale egzamin mamy zdany. Czekałyśmy 4 godziny, w słońcu, Bystra jest psem terapeutycznym i ma bardzo zepsute szybkie wykonywanie komend, więc za opieszałość.... zabrano nam kilka punktów. Pracujący pies terapeutyczny nigdy nie będzie psem sportowym. Ale dla mnie jest to nowe doświadczenie, miałam okazję obserwować zachowania psów sportowych. To nie są szczęśliwe psy. Poziom stresu, adrenaliny, jest u nich tak duży, że zakończeniem imprezy było poważne pogryzienie innego psa podczas pamiątkowej fotografii. Dodam, że pies atakujący - wcześniej zdobył puchar. Po pogryzieniu został nagrodzony pozostaniem wraz z przewodnikiem nadal w grupie innych psów i ludzi. Chciałam być regulaminowa, więc smaczków nie wzięłam, ale czujny nos Bystrej wskazywał na kieszenie innych starujących zawodników w kamizelkach treningowych. Widziałam zawodników trenujących przed startem - dławiących swoje psy łańcuszkiem, bijących po kufie, a na starcie uśmiechniętych i nienaturalnym, wysokim tonem mówiących do psa komendy - to są świetne metody na pobudzenie psa do roboty, ale czy warto? Czy warto mieć przyjaźń opartą na  tylko na sportowej ambicji właściciela? Owszem, przygotuję Frajdę do Obedience, PT, ale tylko po to, by jednorazowo sprawdzić nas w innych warunkach pracy.

Poczytaj - polecam
Link 07.09.2011 :: 07:00 Komentuj (1)
Jak szukać pomocy u behawiorysty?

Psiedszkole - ostatnie spotkanie
Link 10.09.2011 :: 07:34 Komentuj (0)

Zobacz: przywołanie z rozproszeniem

Ostatnie zajęcia Psiedszkolaków odbyły się w szkole z super rozproszeniami - harcerze przeprowadzali grę terenową, a szczeniaki sprawdziły się w nowej sytuacji rewelacyjnie! Gratulacje dla właścicieli!!!

Homer na wakacjach
Link 15.09.2011 :: 06:19 Komentuj (1)

Ancymon z Tarninowego Wzgórza - Homer, na wakacjach w polskich i słowackich Tatrach. Cudnie ma chłopak, dziekuję właścicielom!!!

A my wybieramy się jutro na agility do Nowego Targu - i też będziemy mieć cudnie!

Trening agility Nowy Targ
Link 18.09.2011 :: 17:38 Komentuj (2)
Trzy dni intensywnego treningu z Martyną Okrasa w Nowym Targu - wróciłyśmy z Bystrą i Frajdą cudnie zmęczone. Cóż, Bystra szybkością nie dorównuje borderom a ja jej... Zobacz: Bystra agility.  Wiele się nauczyłam, przede wszystkim znaczenia gestów i postawy ciała przewodnika oraz jak motywować psa do pracy na torze.
Fotki: facebook
Frajda również spróbowała swoich sił, tor agility będzie się jej kojarzył z mile spędzonymi chwilami - a w przerwach zabawa z nowymi koleżankami:

Przy okazji małe wakacje w pięknym miejscu - nocleg na Kowańcu, pływanie w Dunajcu... żal, że już wróciłyśmy. Niedługo fotki z toru.

Przywiąż psa do siebie
Link 22.09.2011 :: 13:07 Komentuj (2)
W ramach akcji "Przywiąż psa do siebie, nie do budy" zorganizowałam pokaz agility dla dzieciaków z mojej szkoły, miały okazję przejść po mini torku agility z psem i sprawdzić się w roli przewodnika.
Dziękuję za pomoc Natalii Pac i Natalii Ciura, które wraz z Tiną i Sailą dzielnie mi pomagały!!!!
Zobacz: facebook.

Nowy Targ raz jeszcze
Link 26.09.2011 :: 15:24 Komentuj (0)

Oprzeć się nie mogłam - tak piękne fotki zrobiła Jola z Nowy Targ Agility Team - dzięki!!!! Facebook

Ogródek socjalizacyjny
Link 27.09.2011 :: 18:52 Komentuj (0)
Prace powoli dobiegają końca - od 5 października zapraszam do ogródka socjalizacyjno-terapeutycznego! A teraz sprzęty testują moje psy. Mamy tunel sztywny, miękki, kładkę, huśtawkę, hopki, slalom, małe koło, przeszkodę regulaminową do obiedence + kwadrat, aporciki, znaczniki ,dyski do frisbee, interaktywne zabawki węchowe... więc do pracy!!!